Viser resultat 1- af

Vis flere resultater

Fremrykning af betalinger til leverandører

​For at afbøde konsekvenserne af Covid19 får leverandører til Billund Kommune nu mulighed for at få fremrykket betaling

 

​For at afbøde konsekvenserne af Covid19 får leverandører til Billund Kommune nu mulighed for at få fremrykket betaling for leverancer til Billund Kommune. Det vil sige, at hvis en virksomhed ønsker det, kan den modtage betalingen umiddelbart efter kommunens godkendelse af fakturaen.

Konkret betyder beslutningen, at Billund Kommune ændrer betalingsbetingelserne for de leverandører, der måtte ønske det.

Fakturaerne vil efter modtagelse i Billund Kommunes økonomisystem følge den normale godkendelsesproces. Betalingen vil som udgangspunkt være leverandøren i hænde tre bankdage efter fakturagodkendelse.

De ændrede betalingsbetingelser vil være gældende for alle betalinger til den pågældende leverandør.

Leverandører, der ønsker at få fremrykket betalingen, kan kontakte Billund Kommune på budget@Billund.dk

Ved henvendelsen skal oplyses:

  • firmanavn
  • cvr-nummer
  • e-mail til brug ved information
  • kontaktperson og telefonnummer.

Ovenstående træder i kraft med øjeblikkelig virkning og vil være gældende så længe det vurderes nødvendigt. Leverandører, der ønsker fremrykket betaling, får direkte besked ved ophør.